L’Ajuntament d’Algemesí ha obert una oficina per a ajudar a gestionar les reclamacions dels nous rebuts del tractament de fem. Tot i que aquests rebuts els gestiona la diputació i és allí on s’han de posar les reclamacions, el consistori ha habilitat un espai per a gestionar les reclamacions dels usuaris. L’oficina municipal estarà oberta els dimarts i dijous de 17 a 19.30 hores. El problema es deu al fet que molts dels nous rebuts cursats corresponen a garatges i altres locals als quals no correspon pagar aquesta taxa per tractament del fem.
La confusió es deu al fet que s’ha agafat el cadastre per a confeccionar els rebuts en comptes del padró municipal i s’estan cobrant a cases de camp i garatges sense llum ni aigua. Per a aconseguir la devolució d’aquesta taxa s’ha de posar obligatòriament una reclamació a la Diputació com a entitat gestora d’aquests cobraments.
L’alcaldessa d’Algemesí, Marta Trenzano, ha assenyalat que malgrat no ser un problema generat per l’ajuntament “creiem que és un servei públic als nostres veïns ajudar a confeccionar aquestes reclamacions i evitar que s’hagen de desplaçar fins a València”.

Font: algemesi.net