Després d’abandonar Ciutadans, el regidor d’Urbanisme i Turisme es passa a VOX

LVA.-  El passat mes d’octubre, Edgar Bresó va anunciar que havia decidit tramitar la seua baixa com a membre del partit Ciutadans, al que estava afiliat des de 2015. Des de llavors passava a formar part del grup de regidors “no adscrits”.

Ara, dos mesos després, l’actual regidor d’Urbanisme i Turisme acaba de confirmar el seu ingrés en la formació política VOX. Segons ha declarat Bresó a este mitjà, “es tracta d’una decisió molt meditada i amb una clara intenció de seguir treballant més i millor pel poble. VOX és un grup en clara ascensió”, explica el regidor, “que en les últimes eleccions generals va obtindre la majoria de vots a Algemesí. Sens dubte, es tracta d’un partit que va a més i en que té un il·lusionant futur”, assegura Bresó.

Preguntat pel lloc que ocuparà en la formació, Edgar declara que encara és prompte per saber en quin número de la llista concorrerà a les pròximes eleccions. “De moment només hem tingut una primera presa de contacte. El que tinc clar es que la meua intenció no es anar de cap de llista. Per a això està Borja Revilla, que és l’Alma Matter de VOX en Algemesí i que ho està fent molt bé”, conclou Bresó.