Els establiments reconeguts han sigut L’Encontre Bar&Café (Tapa innovadora), Bar Trencadís (Tapa casolana) i Laurel Tapas y Vinos (amb productes de proximitat).
LVA.- L’Ajuntament d’Algemesí ha fet el lliurament dels premis a les millors tapes de l’edició actual de la Ruta de la Tapa el dijous 15 de maig, en un acte que ha comptat amb la presència d’autoritats locals i representants d’ACSA, EMPAL i Berca Distribucions. Els establiments reconeguts han sigut L’Encontre Bar&Café, Bar Trencadís i Laurel Tapas y Vinos.
Després de la valoració de totes les propostes presentades, el jurat ha emés el següent veredicte:
Tapa més innovadora:
L’Encontre Bar&Café ha resultat guanyador amb la seua proposta Burguer pistatxo, una minihamburguesa en pa Juanito Baker amb bacó cruixent, cheddar, carn de vaca i vedella, acabada amb salsa de pistatxo i borles dolces de colors.
Tapa més casolana:
El premi ha sigut atorgat a Bar Trencadís per Arnadí fusió, una coqueta de cacau amb arnadí i pinyonets.
Tapa amb productes de proximitat:
Laurel Tapas y Vinos ha sigut reconegut amb Pastís de carn, una cassoleta amb mantega, ceba calfada, carn picada de porc i vedella, pernil i beixamel, amb crema de bolets i formatge gratinat.
Els tres establiments guardonats rebran un subministrament de beguda valorat en 300 euros bescanviables en Grup Berca Distribucions, com a reconeixement al seu esforç i creativitat gastronòmica. Dos dels premis són finançats per l’Ajuntament d’Algemesí i un per Grup Berca, patrocinador de la iniciativa.