L’Ajuntament vol concretar una estratègia adequada per a millorar l’atractiu i accessibilitat dels eixos comercials locals.
LVA- L’Ajuntament ha iniciat els treballs per a redactar l’estudi del diagnòstic d’urbanisme comercial d’Algemesí i el pla d’actuacions que es considere dur a terme després de les conclusions de l’informe.
Aquest document d’anàlisi dels espais urbans on es localitza el comerç es duu a terme juntament amb l’oficina Pateco del Consell de Cambres de Comerç i la seua elaboració permetrà definir una actuació estratègica per a augmentar l’atractiu, confortabilitat i accessibilitat dels eixos comercials de la ciutat.
El treball inclou l’elaboració d’un cens complet d’establiments comercials que ajudarà a conéixer el nombre exacte de locals oberts i les seues principals característiques. Per això, s’ha elaborat un qüestionari que es passarà a tots els locals a peu de carrer, amb la finalitat de conéixer les opinions, necessitats, problemes urbanístics o de manteniment.
“Aquest treball s’emmarca dins del pla de dinamització econòmica d’Algemesí i se centra en tindre una completa anàlisi de situació, conéixer els problemes dels comerciants per a consensuar línies d’actuació i de millora”, assegura la regidora de Promoció Econòmica, Palma Egido.
En aquest treball participen de manera activa l’Oficina Tècnica Econòmica d’Algemesí, Otea; l’associació d’empresaris, Empal; i l’associació de comerços i serveis, Acsa, aixó com l’Agència de Desenvolupament Local.